Politica de retur

Politica de retur

1. Dreptul de retragere

Conform OUG nr. 34/2014, consumatorii au dreptul să se retragă din contractul încheiat la distanță, fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. În cazul în care comanda include mai multe produse livrate separat, termenul de 14 zile se calculează de la data primirii ultimului produs.

2. Modalitatea de exercitare a dreptului de retragere

Pentru a exercita dreptul de retragere, consumatorul trebuie să ne informeze prin completarea formularului de retur disponibil pe site sau printr-o declarație neechivocă, trimisă prin email la [adresa de email]. Consumatorul trebuie să returneze produsul în termen de 14 zile calendaristice de la data la care ne-a informat cu privire la decizia sa de retragere.

3. Condiții de returnare

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, împreună cu toate accesoriile, documentele și ambalajul original. Retururile care prezintă urme de uzură, deteriorări sau modificări care nu au fost cauzate de livrare pot fi refuzate.

Costul transportului pentru retur va fi suportat de consumator, cu excepția cazurilor în care produsul este defect sau nu corespunde specificațiilor comenzii.

4. Rambursarea sumei plătite

În cazul în care consumatorul își exercită dreptul de retragere, toate sumele plătite vor fi rambursate integral, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare, dacă s-a ales o metodă de livrare mai costisitoare decât cea standard oferită de noi). Rambursarea se va face în termen de 14 zile de la primirea produselor returnate sau de la furnizarea dovezii că produsele au fost expediate.

Suma va fi rambursată prin aceeași metodă de plată utilizată pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a convenit asupra unei alte metode de rambursare. Nu se percep comisioane suplimentare pentru această rambursare.

5. Produse care nu pot fi returnate

Conform OUG nr. 34/2014, există anumite produse care nu pot fi returnate:

  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau de igienă și care au fost desigilate de consumator.
  • Produse personalizate conform specificațiilor consumatorului.
  • Produse care sunt susceptibile de a se deteriora sau expira rapid.

6. Garanții

Toate produsele comercializate beneficiază de garanția legală de conformitate, conform Legii nr. 449/2003. Garanția acoperă orice defecte de fabricație sau neconformitate apărute în condiții normale de utilizare. În cazul unui produs defect, consumatorul poate opta pentru repararea sau înlocuirea acestuia, sau, dacă acest lucru nu este posibil, returnarea sumei plătite.

Hey!Bine ai venit! 👋

Ramai in contact cu noi!

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

Translate »